RIVER Panolar ile No-Code Proje ve İş Yönetimi
RIVER Panolar ile iş yönetimi araçları olan Kanban, Gantt ve Takvim özellikleri tek bir güçlü platformda birleşiyor. Böylece iş süreçlerinizin ve projelerinizin her aşamasını titizlikle takip etmenizi, kaynakları en verimli şekilde yönetmenizi ve kurum içinde departmanlar arası, kurum dışında müşteri ve tedarikçilerinizle iş birliğini en üst seviyeye çıkarmanızı destekliyor.
Kanban: Projelerinizi adım adım görselleştirin. Görev kartları oluşturun, sürükleyin ve bırakın. İşinizin durumunu anında takip edin ve ekibinizle kolayca paylaşın.
Gantt: Projelerinizi zaman çizelgesi üzerinde planlayın. Görevlerin sürelerini ve bağımlılıklarını belirleyin. Raporlarla projenizin ilerlemesini izleyin.
Takvim: Takvim görünümü ile önemli tarihleri ve görevleri izleyin. Toplantılarınızı ve işlerinizi uygun şekilde planlayın. İş ve özel yaşamınızı dengede tutun.
To-Do: Panodaki verilerinizi liste halinde tek ekranda görüntüleyin. Detaylı filtreler içeren görüntüleme metodu To-Do ile tüm içerikleriniz liste halinde elinizin altında olsun.